رانندگان مراقب باشند | این وسایل نقلیه حق ورود به تهران را ندارند

اگر راننده‌ای می‌داند که خودرواش نقص فنی دارد، باید به مرکز معاینه فنی مراجعه و دودزا بودن آن را رفع کند و در غیر این صورت به ازای هر روز جریمه می‌شود.
رانندگان مراقب باشند | این وسایل نقلیه حق ورود به تهران را ندارند
کد خبر : ۵۵۷۶۳

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به این که پلیس راهور تهران بزرگ از ورود کامیون‌های دودزا به شهر تهران جلوگیری می‌کند، گفت: رانندگان این خودرو‌ها به ازای هر روز تردد جریمه خواهند شد.

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به اینکه کامیون‌های دودزا را در معابر ورودی شهر تهران ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی می‌کنند گفت: اگر راننده‌ای می‌داند که خودرواش نقص فنی دارد، باید به مرکز معاینه فنی مراجعه و دودزا بودن آن را رفع کند و در غیر این صورت به ازای هر روز جریمه می‌شود.

وی اظهار داشت: رانندگان کامیون‌های دودزا باید با خبر باشند که در صورت رسیدگی نکردن به مشکلات فنی خودروهایشان، علاوه بر جریمه، امکان انتقال خودرو به پارکینگ نیز وجود دارد.

سرهنگ مومنی به رانندگان توصیه کرد: اگر معاینه فنی خودرویی ابطال شد، راننده برابر قوانین و مقررات موظف است به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودرو اقدام و سپس برای اخذ معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر